Handelsbetingelser 2019-01-04T15:03:26+00:00

Handelsbetingelser
Dette er handelsbetingelser for handel i Brøndby Supports webshop på Brøndby Tifos hjemmeside.
Handlen foregår mellem dig som kunde, og Brøndby Support, Brøndby Stadion 42, 2605 Brøndby. CVR: 19212734.

Priser
Alle priser er i danske kroner, og inkl. 25% moms.
I tilfælde af fejlagtigt angivne priser, vil handlen blive annulleret, og det betalte beløb returført.

Fortrydelsesret
Ved køb af fysiske varer, har du altid 14 dages fortrydelsesret, gældende fra dagen hvor du modtager din vare.
Benytter du fortrydelsesretten, skal du for egen regning returnere den købte vare.
Der er også 14 dages fortrydelsesret på medlemskaber, såfremt medlemskabet ikke er ibrugtaget. Med ibrugtagning, menes at kunden/medlemmet har logget ind i medlemsområdet, eller på anden måde har benyttet sig, af de tilbud et medlemskab giver.

Levering samt forsendelses- og fragtomkostninger
Ved køb af varer, der skal sendes til kunden, vil fragt- og leveringsomkostninger blive oplyst inden købet gennemføres. Vi benytter Post Danmark til al forsendelse af vores varer, og det er deres priser der til hver en tid er gældende.
Varer afsendes indenfor 1-2 uger, såfremt de er på lager. Er en vare udsolgt, og kan den ikke fremskaffes (evt. indenfor rimelig tid), vil du blive kontaktet, for at finde en løsning, herunder eventuel annullering af handlen.

Kvittering for købet fremsendes på den mail som er oplyst ved ordrens gennemførelse. For abonnementer vil en kvittering blive fremsendt til den mail som er tilknyttet din brugerkonto ved hver trækning af betaling.

Betaling
Du kan i webshoppen betale med kreditkort såsom Dankort, Visa/Dankort, eDankort, VISA, VISA Electron, Mastercard mv. Generelt kan vi modtage og behandle alle kort som PBS modtager. Herfra er dog undtaget American Express, LIC og Diners Club.

Ved abonnementsbetalinger kan Maestro kort ikke modtages og Visa Electron vil kun i nogen tilfælde kunne accepteres.

Den tekniske kommunikation foregår krypteret via en af PBS/Nets godkendt samarbejdspartner, og Brøndby Support får således ikke kendskab til dine kreditkortinformationer.

Problemer, reklamation og tvister
Det er i vores interesse, at du har en god oplevelse ved at handle med os.
Er din modtagne vare i dårlig stand, bedes du kontakte os, og redegøre for problemstillingen. Herefter vil vi tage stilling til din henvendelse, og hjælpe dig til en ny vare, annulleret handel, pengene tilbage eller afslag i prisen.
Skulle vi opdage problemer med din handel, vil du blive kontaktet hurtigst muligt.

Konstaterer du problemer med din handel, skal du kontakte os hurtigst muligt.
Vi bestræber os på at følge dansk lovgivning, og kan der ikke findes en løsning på eventuelle tvister, må disse afgøres af retssystemet.

Køb og betaling af abonnement aftaler
Ved køb af abonnement aftaler – f.eks. medlemskaber og andre løbende ydelser – godkender kunden, at Brøndby Support er berettiget til løbende at gennemføre transaktioner på kundens betalingskort.

Kunden tilmelder sig en abonnementsaftale ved at købe produkter på webshoppen, hvor det er tydeligt anført at prisen trækkes hver måned.

Kunden giver med aftalens indgåelse tilladelse til, at Brøndby Support må gennemføre én betalingstransaktion for hver betalingsperiode (månedlig), så længe abonnementet løber. Betalingstransaktionen gennemføres på sidste bankdag før en ny betalingsperiode begynder. Brøndby Support er alene berettiget til at gennemføre betalingstransaktioner på abonnementsbeløbet for den kommende abonnementsperiode. Eventuelle yderligere beløb skal særskilt godkendes af kunden.

Efter hver enkelt gennemført betalingstransaktion fremsendes kvittering til den e-mail adresse, der er oplyst ved opstart/køb af abonnementet.

Indgåede abonnementsaftaler er gældende, indtil de opsiges af Brøndby Support eller kunden. Opsigelse kan ske med 1 måneds varsel til udgangen af en måned, når der er gået 3 måneder efter aftalens indgåelse. Opsigelse af abonnementsaftaler, fornyelse og sletning af kortoplysninger foretages via Min Konto fra butikkens hjemmeside. Ved kortudløb kommer der automatisk en mail med påmindelse om, at kortoplysninger skal fornys.

Den månedlige abonnementspris er oplyst ved aftalens indgåelse og kan ikke ændres. Eventuelle andre ændringer ved abonnementet kommunikeres via mail til den adresse som er oplyst brugerprofilen som har købt abonemmentsproduktet.

Abonnementet kan være underlagt særskilte vilkår/reglement, som oplyses ved opstart/køb af abonnementet.

Opsigelse eller ændring af abonnement
Opsigelse af abonnement kan ske via Min Konto > Mine abonnementer. Abonnementet kan opsiges med øjeblikkelig varsel. Betaling af allerede påbegyndte perioder kan ikke refunderes.

Ændring af betalingskort kan kun ske ved at annullere det aktive abonnement via Min Konto > Mine abonnementer. Herefter vil man samme sted kunne forny abonnementet med et andet betalingskort.

Behandling af personoplysninger
Brøndby Support har behov for at indsamle, registrere og behandle personoplysninger for at kunne gennemføre ekspedition af afgivne ordre i vores webshop. Brøndby Support indsamler kun de oplysninger, der er nødvendige for levering af denne ydelse.

De personoplysninger der behandles er navn, adresse og e-mail adresse.

Der registreres ikke personfølsomme oplysninger så som cpr. nr. eller konto/kort numre.

Ved handel gennem webshoppen på www.brondbytifo.dk/butik registreres personoplysninger med det formål at kunne levere de bestilte varer. Når sådanne oplysninger registreres, sikre Brøndby Support, at det sker med brugerens samtykke og at det klart fremgår, hvilke oplysninger der registreres.

Registrerede oplysninger opbevares i 5 år af hensyn til vores regnskabsmateriale, hvorefter oplysningerne slettes.

I overensstemmelse med Persondataloven, vil Brøndby Support som dataansvarlige give enhver der begærer det, meddelelse om, hvorvidt der behandles oplysninger om vedkommende. Behandles der personoplysninger, vil der blive givet meddelelse om; 1)hvilke oplysninger der behandles, 2)behandlingens formål, 3) hvem der måtte modtage oplysningerne samt 4) hvorfra oplysningerne stammer.

En registreret kan til enhver tid over for Alpha Brøndby gøre indsigelse mod, at oplysninger om vedkommende gøres til genstand for behandling.

Kontakt og virksomhedsoplysninger
Brøndby Support fulde virksomhedsnavn, adresse og kontaktoplysning er:

Brøndby Support
Brøndby Stadion 42,
2605 Brøndby

CVR: 19212734

Telefon: 4342 7575
E-mail: kontoret@bif-support.dk